Thursday 19 January 2012

HaTi SeDaNg BeRBuNgA RiAng..

Salam,slamat pagi...hari2 hati berbunga riang...menhitung hari utk pulang ke kampung..ohhh...sungguh rindu pd mak ayah yg lama xbtemu..kali terakhir masa hari raya aidilfitri...biarpun ada org kata bukan ada ape pun..tp bg aku ada...ada mak ayah aku..org yg melahirkan n mbesarkan aku...biarpun aku xdpt mbahagiakan mak ayah dgn wang ringgit tp aku sehabis baiknye cuba menelefon btanya khabar..mungkin ada sesetgh org menganggap setakat call je..bkn blh bantu ape pun..yelah aku ni bkn la org berada...mgkin jg bukan ank yg baik sbb xdpt mbantu mak ayh yg sudah mula meningkat usia warga emas..aku jg bukanlah seorg yg bekerjaya...slalu menghampakan mak ayh...tp bukan bmakna aku lupakan diorg...cuma smua itu diluar kemampuan diri aku..jika mampu..ingin je aku bg ape yg kurang..Sesungguhnye aku teramat menyayangi mereka..:)

No comments:

Post a Comment